New York by Nico

"Those that say it can’t be done should get out of the way of those doing it"

Fullt upp

Kategori: Allmänt


Det är ganska fullt upp i den här stan för tillfället. Det dansas och skrattas konstant. MEN, det ska komma en uppdatering om senaste veckan snart.

Så länge kan ni få hålla till godo med att jag för en vecka sen tog mitt livs första sånglektion. WHAT?! Det va jävligt nervöst men gick tydligen bra enligt dom som bevittnade händelsen (den har blockerats bort ur mitt minne lite grann). Jag sjöng Mad World med Gary Jules. Läraren tyckte att den va lite mörk för mig och bad pianisten spela den i F, och jag höll tonen! Och sen tyckte hon fortfarande att det va lite mörkt så höjde dom till G. Det säger mig typ ingenting men tydligen höll jag ton. WOW! bara en sån sak. 

Det va det, men jag håller på att lägga upp en miljard bilder på facebook från hela tiden vi har varit här så det kan man roa sig med så länge.

 

Kommentarer

  • mommy dearest säger:

    ....oj...

    2013-01-22 | 10:11:07

Kommentera inlägget här: