New York by Nico

"Those that say it can’t be done should get out of the way of those doing it"

Veckan

Kategori: Allmänt

Den här veckan har jag varit tillbaka i skolan efter min "semester". Inledde med klasser i söndags och tog Ms Vees lockingklass där vi gjorde alphas. På filmen under ser ni koreografin och stegen i slutet är alphas. Det blev ingen mjukstart direkt. Träningsvärken från den här veckan har inte varit nådig, det är helt enkelt farligt att vila. 
 
 
Annars har veckan varit finfin, tagit 16 klasser, varav fyra ballet! Fyra ballet på fem dagar! Men nu är jag klar med alla mina kort. Nästa vecka blir första veckan som jag bara har ett kort på, dvs bara 12 klasser. Men sen ska
 
Här kommer lite blandade bilder från veckan som varit:
 
Jag har lagat aubergine lasagne
 

 Vi va och käkade middag med vår minifamilj här. Svenskar + Robert och Ms Vee. Ms Vee bjöd alla på middagen för att hon tycker så mycket om oss :') Sen gick vi och fikade på Amys bread och beställde massa olika godsaker. Jag fick slåss med Ms Vee för att hon inte skulle betala för det kalaset oxå. Sen gick vi och spelade biljard och fussball. Extremt bra kväll!
 
Stina och Stella sitter och komponerar ett stretchprogram.
  
Sabine va här och hälsade på i en dag. Hon mellanlandade här på väg till hawaii. Vi va i top of the rock på kvällen. Fantastisk utsikt, bättre än empire state. Tyvärr gick det inte ritkigt att fånga på bild men det va awesome. Bildjäveln vill inte roteras heller så ni får vrida på huvudet istället. I hissen på vägen upp så blir taket genomskinligt. Wow!
     
Vi har tillverkat egna svenska lakritsshots som vi ska ge till Ms Vee när vi ska på middag hos henne nästa vecka. 
 
SIst men inte minst. Stella och dom sovande asiaterna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: