New York by Nico

"Those that say it can’t be done should get out of the way of those doing it"

Salmonella Saturday

Kategori: Allmänt

 
 
Jaha, då ringde äntligen läkaren. Han meddelade att jag hade salmonella och skulle fortsätta vila och ta hand om mig som jag har gjort eftersom jag mår bättre. Börjar bli lite tråkigt att ligga hemma nu bara, men det är ju för en bra sak. Alla andra verkar ha helt religiösa upplevelser i skolan men det känns bra att jag har det framför mig. 
 
Jag har ju egentligen inte så mycket att berätta eftersom jag mest ligger i min säng hela dagarna. Idag har väl varit den mest händelserika dagen, åt både rostad macka OCH barnmat till frukost. Japp, barnmat för 6 månader och uppåt, thats me. Duschade oxå, välbehövligt. Tvättade håret, ännu mer välbehövligt. Det hade skapats en stor jävla självdread mitt i allt. Undra om Promoe hade salmonella och började odla sina dreads så? Isåfall måste han ha haft salmonella väldigt länge stackarn.
 
Nu ska jag nog festa till det med lite bananpure. Vilken lördag!
 

Kommentarer

  • mommy dearest säger:

    .... jag tror du blev sjuk av porslinet, vilken frisk människa inhandlar något så sjukt osmakligt???

    2012-10-08 | 13:08:36

Kommentera inlägget här: